Paul Jarvis - Firma, czyli Ty | Analiza książki • LUMEO
Masz pytanie? kontakt@lumeo.pl
kontakt@lumeo.pl
Znajdź książkę...

Firma, czyli Ty

Czas czytania Czas czytania: 25 min
  • Autor: Paul Jarvis
  • Kategorie: Przedsiębiorczość i start-up
Poznaj kluczowe idee

 

O AUTORZE

 

Paul Jarvis rozpoczął swoją karierę jako projektant stron internetowych, pracując nad witrynami wielu znanych sportowców, takich jak Warren Sapp, Steve Nash czy Shaquille O’Neal. Później skupił się na projektowaniu wizerunku dla dużych firm, w tym Yahoo, Microsoft, Mercedes-Benz i Warner Music. Następnie skierował swoją uwagę na przedsiębiorców internetowych, pomagając im w budowaniu ich marki online.

 

Obecnie, Jarvis poświęca swój czas na pisanie, tworzenie oprogramowania, nagrywanie podcastów oraz prowadzenie kursów online w swojej firmie Mighty Small Ventures. Mieszka na wyspie u wybrzeży Kolumbii Brytyjskiej wraz ze swoją żoną Lisą.

 

O KSIĄŻCE

 

Podejście opisane w książce przeciwstawia się modelowi pracy, który jest bliższy tradycyjnej definicji przedsiębiorstwa.

 

Jeśli korzystasz z systemów, automatyzacji i różnych procesów biznesowych, aby budować trwałe relacje, nie wymieniasz czasu na pieniądze, lecz osiągasz zyski poza czasem, który poświęcasz na pracę i spotkania z klientami. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz konkretny produkt, oprogramowanie, czy udostępniasz lekcje online, klienci mogą kupować Twoje usługi i produkty oraz korzystać z nich bez Twojej obecności przy każdej transakcji. Chociaż tworzenie produktu może zająć wiele czasu i wymagać wielu poprawek, to liczba klientów jednoosobowej firmy może być praktycznie nieograniczona, dzięki czemu zysk jest generowany również poza czasem poświęconym na zarabianie.

 

Jak przeczytasz w kolejnych rozdziałach, w przypadku jednoosobowej firmy zmiana skali odbiorców i zysków nie zawsze musi oznaczać zmianę liczby pracowników czy wykorzystywanych środków.

 

 

Poznaj kluczowe idee
firma-czyli-ty
Średnia ocen
4,40
/5
40 ocen
Zaloguj się aby ocenić.